Ana Sayfa
25 Eylül 2017 ( 47 izlenme )
Reklamlar

Barzani'nin kanalı Rudaw, Türksat'tan çıkarıldı.

RTÜK, Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw’ın, Türksat uydusundan çıkarılmasını görüşmek üzere olağanüstü toplandı.

RTÜK, Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nin referandum kararı sonrası, Kuzey Irak merkezli yayın kuruluşu Rudaw'ın Türksat'tan çıkarılması yönünde karar verdi.

TÜRKİYE TOPRAKLARINI 'KÜRDİSTAN' OLARAK GÖSTERİYORLAR

Türk uydusundan yayın yapan Rudaw TV'de Türkiye’nin Doğu ve Güneydoğu illeri "Kürdistan" içinde gösteriliyor, "Bağımsız Kürdistan" propagandası yapılıyor.

Önerilen Videolar

Reklamlar

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Teröristbaşı Öcalan Protestosunda HDP'li Vekilden Olay Sözler: Hendeklere Gömeceğiz İnsansı robot: Sanbot Meclis Genel Kurulu’nda gerilim! Oylama durdu Geçtiğimiz sezon yayınlanan dizilerden oyuncuların kazandığı rakamlar